jueves, 2 de noviembre de 2017

DIVENDRES 27

La classe del passat divendres es va dividir en dues parts:

           
En un principi hem vist les fases que componen l’esquema de la metodologia d’acció social.

L’anàlisi del context / realitat diagnòstic social o avaluació inicial serà la primera fase. La següent fase és la planificació o programació, aquests dos es diferencien en que mentre que la planificació és més àmplia, la programació és més concreta. La tercera fase està composta per l’execució de les dues fases anteriors. Per últim, la quarta fase, l’avaluació.

Amb el projecte que anem a elaborar pretenem dirigir-nos a un col·lectiu desfavorit, coneixent tant les seves fortaleses, com les seves debilitats. A més, fomentarem una millora mitjançant dinàmiques i activitats.

Seguidament, la segona part de la classe hem realitzat el taller de les pel·lícules participatives. En aquest taller havem de crear un grup, amb tots els membres del grup s'ha de plantejar un cas, filmar-lo i projectar-lo. 

Abans de començar a formar els grups es van repartir post-sits a cada alumne per que escriviren un tema relacionat en el menors y d’entre tots s’escollirem l’individualisme i la xenofòbia

Una vegada formats els grups, cada grup va dedicar uns 45 minuts al desenvolupament de idees que donen vida a una historia inventada, seguint unes pautes aportades per el professor. Vam haver d’escollir un/a operador/a  de càmera i un/a controlador/a del temps. Seguidament hem seleccionat el gènere i la idea principal de la nostra pel·lícula. Poc a poc vam donar vida i posar cara a cada personatge al voltant d’una historia que anem a dur endavant en les pròximes classes.



En el nostre cas, les membres del grup estem separades en diferents grups de teatre, per tant podrem contar varies histories mes endavant al blog, el qual ens facilitarà una aproximació a diferents casos i mes varietat, i això mai està de més. 

Marina Díez Torremocha

No hay comentarios:

Publicar un comentario