DIVENDRES 27
La classe del passat divendres es va dividir en dues
parts:
L’anàlisi del context / realitat diagnòstic social o
avaluació inicial serà la primera fase. La següent fase és la planificació o
programació, aquests dos es diferencien en que mentre que la planificació és
més àmplia, la programació és més concreta. La tercera fase està composta per l’execució
de les dues fases anteriors. Per últim, la quarta fase, l’avaluació.
Amb el projecte que anem a elaborar pretenem dirigir-nos
a un col·lectiu desfavorit, coneixent tant les seves fortaleses, com les seves
debilitats. A més, fomentarem una millora mitjançant dinàmiques i activitats.
Seguidament, la segona part de la classe hem realitzat el
taller de les pel·lícules participatives. En aquest taller havem de crear un
grup, amb tots els membres del grup s'ha de plantejar un cas, filmar-lo i
projectar-lo.
Abans de començar a formar els grups es van repartir post-sits a cada alumne
per que escriviren un tema relacionat en el menors y d’entre tots s’escollirem l’individualisme i la xenofòbia.
Una vegada formats els grups, cada grup va dedicar uns 45
minuts al desenvolupament de idees que donen vida a una historia inventada,
seguint unes pautes aportades per el professor. Vam haver d’escollir un/a
operador/a de càmera i un/a
controlador/a del temps. Seguidament hem seleccionat el gènere i la idea principal
de la nostra pel·lícula. Poc a poc vam donar vida i posar cara a cada
personatge al voltant d’una historia que anem a dur endavant en les pròximes classes.
En el nostre cas, les membres del grup estem separades en
diferents grups de teatre, per tant podrem contar varies histories mes endavant
al blog, el qual ens facilitarà una aproximació a diferents casos i mes
varietat, i això mai està de més.
Marina Díez Torremocha
No hay comentarios:
Publicar un comentario